Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kari Ranheimsæter

[#54959] Ulricha Catharina Scheffner, f. 1838 Stockholm?

Recommended Posts

Gjest Kari Ranheimsæter

Jeg søker opplysninger om min tippoldemor, Ulricha Catharina Scheffner. Hun fikk en uekte datter 16.12-1861 med cand.real Fredrick Gill Lie: Fredricke Cathrine Lie. I 1875 er Ulriche gift med Andreas Johannessen og bor i Kristiania. Mer vet jeg ikke. Hvem var hun, og hvor ble hun av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

HANS GEORG SCHEFFNER Pedigree Male FamilyMarriages: Spouse: MARIT ANDERSDR Family Marriage: 26 DEC 1816 Stafnas, Varmland, SwedenJohanna Catharina Scheffner Pedigree Female -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: Christening: 04 DEC 1857 Almunge, Stockholm, SwedenParents: Father: Hans Georg Scheffner Family Mother: Albertina Wilhelmina BjurvallSer ut som han har reist rundt. Hanne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ketil Firing Hanssen

Her er vielsen med Andreas Johannesen i 1871 (Trefoldighetskrieken, Kristiania), nr. 119:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Ranheimsæter

Takk til dere som har svart. Ulricha har da hatt to døtre, men når hun gifter seg med Andreas i 1871, følger en datter, Paulin, med. Er hun Andreas datter eller hun felles barn? Min oldemor Fredricke har da hatt flere halvsøsken. Er det noen som kjenner til Pauline og Ragnhild?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.