Gå til innhold
Arkivverket

[#55019] Hva gjör jeg nå ?


Gjest per evensen
 Del

Recommended Posts

Gjest per evensen

Jeg har i lengre tid forsökt å finne ut hvor Haagen Oustad (Austad) kom fra, se tema 27146 og 34859 I forrige uke kom jeg over en dåp i Akershus Slottsmenighet:barnet Haagen ble döpt 2/12 1763, foreldre Carl Austad og Magnild Haagensdatter. Siden jeg bor i utlandet, er jeg stort sett avhengig av PC for å lete videre. Mitt spörsmål er: hvordan bör jeg gå videre med dette på den mest rasjonelle måten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Forlovelse og vielse: Lenke Carl Austad og Ragnil Haagensd. enke. Eller er det et stedsnavn i stedenfor enke. Men desverre ikke noen opplysninger over hvor han kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Trond Øivindsson Lunde

Karl ble døpt 2. desember 1764, nederst på første side LenkeFaddere var Emmich Dorph, Peder Braserud, Monsr. Linnersen, Ronnov Didrichs, Ingeborg Gunersdtr., Anne Maria Larsdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per evensen

Takk skal du ha,Trond! Jeg ser mange militäre titler og grader,så det har du nok rett i. Jeg mistenker at endel sivile utenfor festningen også sognet til Slottskirken. Til Berit: Takk for viktig opplysning.Det er synd at presten var så ordknapp.Det hadde värt strålende om han hadde tilföyd hjemsted,evt yrke.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.