Gå til innhold
Arkivverket

[#55054] Eidanger MINI 4


Gjest Liv Ofsdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Ofsdal

Det er flere rare ting i kirkebøkene for Eidanger. I MINI 4 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_id=7859 (1733-1759)står konfirmasjoner innimellom dåpsinnførsler. Dette er vel ikke enkelt å indeksere kanskje (hvis det ikke gjøres annerledes enn i min tid) ;)Men - i kildeinformasjon kunne det jo stått noe om dette?Jeg ser i oversikten over hendelser i denne kirkeboka så er konfirmasjoner ikke med - naturlig nok siden de er ført innimellom dåpene.Regner med dere fixer og ordner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei LivJeg bladde raskt gjennom de døpte, og fant konfirmerte innført fra 1751 og utover og legger ut en melding i bokas kildeinformasjonen om det. Skulle det være konfirmasjonsinnførsler før den tid som jeg har oversett, er det fint om du kan gi beskjed om dette. Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.