Gå til innhold
Arkivverket

[#55059] Brita Caroline Oldatter gift i Skjervøy i Troms 1871


Gjest Bjørn R. Angeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn R. Angeland

Denne trenger jeg hjelp til. Karl Magnus og Brita Caroline giftet seg i Skjærvøy i Troms. Lenke Jeg forsøker å finne dåpe og konfirmasjonen til Brita, men har ikke lykkes. Finner henne ei heller i FT 1865. Har funnet begge i FT 1900. Håper på innspill. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn R. Angeland

Mange takk. Dette er tydelig ikke min dag når det gjelder lesing, for jeg har gått forbi denne dåpen flere ganger. Så at det var Talvik, men fant henne ikke. Uansett dette var glimrende. Et nytt spørsmål til deg Carsten. Jeg tror Anders Rap Lenke er far til Karl Magnus Rapp. Karl er født i Bodø. Har du noen muligheter til å se på dette? Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn R. Angeland

Det stemmer bra det Carsten. Takk for hjelpen. Det kom kanskje ikke så godt fram av spørsmålet mitt, men jeg tenkte også på FT 1865 fra Tanens hvor Anders Rap står oppført. Resten av beboerne er oppført uten navn. Tror du denne Anders er fra til Karl Magnus??Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Det vil jeg tro Bjørn. Som du ser av konf. så heter faren Anders Magnusen Rapp og kona Oline Andreasdtr. Se på denne dåpen til deres yngste datter.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.