Gå til innhold
Arkivverket

[#55092] God jul og godt nytt år alle!


Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Jeg ønske alle ansatte, gode hjelpere og brukere av Digitalarkivet en riktig god jul. Det samme til de som har gitt oss skannede kirkebøker på Internett, samt alle de som i årenes løp har sendt inn avskrifter av kilder, til stor glede for oss alle.En spesiell hilsen til alle som har bidratt med navneregistre til kirkebøker, foto av kirker og avfotograferte kilder. Håper dere fortsetter å produsere til neste år, og at flere slutter seg til dugnaden. Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger fra brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine orholm

Så koselig å kunne ønske alle sammen en riktig god jul på denne måten - tusen takk for all god hjelp - og godt nytt år - fra Stine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Halvorsen

Jeg slutter meg til dine gode ønsker for ansatte, gode hjelpere og brukere av Digitalarkivets Brukerforum, Kari.De samme ønsker også til deg selv, som gjennom året har utvist stor kreativitet og initiert flere gode prosjekter, til nytte for slektsgranskere flest !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Takker så mye for all hjelp i året som har gått. Ønsker alle og enhver en riktig god jul og et godt nyttår Mvh. Allis-Elin Rokkones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Jeg vil også gjerne takke alle som har hjulpet meg i året som har gått - siden jeg satte meg ned i vår og ønsket å finne oldefars foreldre, til jeg nå mener å ha funnet, ved GOD HJELP, hans aner langt bakover til 1600-tallet i Larvikområdet. Det ble en veldig fin julegave til mine slektninger i USA :-) !Ikke minst takk til ansatte i arkivverket og digitalarkivet.Tusen takk og god jul til alle sammen! Kristinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg slutter meg til de andre, og ønsker alle en riktig God Jul og et Godt Nyttår, og takk for det gamle. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Jeg vil også få takke for all hjelp i året som snart er over. Vil også ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrin Jegersberg

Jeg henger henger meg på og ønsker alle God Jul og Godt Nytt år. Vil også takke for et fantastisk forum og all den hjelp jeg har fått.Mange hilsen: Cathrin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Karin Kringberg

Ønsker dere alle en god og fredelig jul, og et godt nytt år!Takk for all god hjelp gjennom tidene og takk for alle de skannede kirkebøkene vi har fått å kose oss med!Anne Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Dette vil jeg også være med på. Julen er over oss og året ebber snart ut. Jeg vil takke alle for all den felles glede og samarbeide vi har hatt gjennom 2007, via vår felles hobby. Takk til alle ansatte på digitalarkivet, som gir oss denne unike muligheten. Vi er heldige. Riktig god jul til alle sammen.Hilsen Anne lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Som ivrig leser og bruker av forumet vil jeg benytte anledningen til å takke Digital arkivet for denne utmerkede tjenesten og samtidig sende ett ønske om en riktig god jul og ett godt nytt slekts granskings år til alle som leser dette . Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Tiltredes på det varmeste, både hva gjelder jul og nyttår, samt selve arkivet!!!!Om noen timer er det klart for rolige dager i grønne Lier (bare litt rim, foreløpig) fram til 2008,vennlig hilsen Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Har en liten pause i julestria,og vil benytte anledningen til å ønske alle sammen ei riktig god jul og et godt nyttår ! Tusen takk til dere som har gitt god hjelp når jeg har stått fast med min og mine venners slekt ! Pussig,men jeg føler at jeg har blitt kjent med mange av dere her gjennom brukerforumet !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Ann Eide

Jeg vil også være med å ønske dere'alle'en riktig fin og en god Jul og ett Godt Nyttår!! Takk for hjelpen jeg har fått i året som gikk! Er spendt på om vi her får en hvit jul...kan ikke si vi er vant med det,men det er jo lov til å håpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.