Gå til innhold
Arkivverket

[#55098] Giftarmål på Røyken (?) ca 1845-1848


Gjest Marianne Bakketun
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Bakketun

Leitar og leitar etter eit giftarmål, truleg på Røyken, rundt 1845-1848 mellom Lars Larsen, fødd på Røyken i 1815 og Maren Kristine Paulsdtr, fødd i 1817, også Røyken. Det eg trur eg eldste barn, Petter, vart fødd på Røyken i febr 1848. I 1865 er Lars og Maren busette på Slemmestad, Røken, med to døtre, Gunnhild og Karen. Begge jentene er også fødde på Røyken.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det ser ut for at det er flere par som har nesten samme navn. En Lars Larsen og Maren Karine Povelsdtr: Karen Josefa 1858: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/VR/individual_record.asp?recid=28231709&lds=4&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeEn Lars larsen og Maren Povelsdtr: Elen Mathea 1858: LenkeLars Larsen og Maren Karine Povelsdtr: Lina 1850: LenkeLars Larsen og Maren Karine Povelsdtr: Gunhild Sorine 1854:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det var det paret jeg fant gift i Asker (n° 30): LenkeHan er ihvertfall fra Röken.Hun fra Gjellumseje (?)Hans far Lars Larsen, hennes far Poul Pedersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

jeg finner ingen Lars Larsen i Röken i 1801, derimot er det flere i Eiker og der finner jeg en Lars Larsen f.10/2 - 1813 av foreldre Lars Larsen og Kari Amundsdtr (n° 26): Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Tusen takk for nye innspel, Anne og Kjellaug. Det kan ikkje vera same Anne som er gift i 1842. Men eg har nok rota med desse jentene - eine heiter Anne Karine og den andre Anne Kristine. Fedrene er Paul Jørgensen og altså Paul Pedersen. Kanskje har eg rota med Lars Larsen d.y. og? Har funne ein fødd på Røyken 24/12-1815, nr 12 - [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1123&idx_id=1123&uid=ny&idx_side=-25>Lenke Far = Lars Larsen og mor er Sirri Larsdtr. Forvirringa blir komplett når ein ser på konfirmasjon av denne Lars - mor står oppført som Karen Larsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Er det riktig par i ft 1865? Da skulle han være födt ca 1813 og hun 1818, selvsagt med noen år å gå på.Du mener vel Maren Kristine og Maren Karine-:)Mor til barna i ft 1865 heter Maren Karine.Har du sett på paret som gifta seg i 1847? Han var fra Röken og som sagt så passer alderen bra med ft 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Uff ja, eg meinte Maren sjølvsagt! Det ser ut som paret som gifta seg i Asker passa svært bra. Må berre prøve å finne ei Maren Karine fødd sånn ca 1817-1818. Hadde nemleg funne ei, men det er nok ho som gifta seg i 1842. Og ho er framleis gift i Asker i 1865-teljinga.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Har funne ein god kandidat for Maren Karine konfirmert i Asker, sjå nr 39. Lenke Er ikkje så veldig god å tyde skrift, men det ser ut som ho var fødd på Gjellumseie, med far Paul Pedersen.Gjellum/Gjellumseie - ser ut som det er både i Asker og i Røyken. Har ikkje funne denne Maren Karien fødd/døypt enno.Rart ho står oppført som fødestad Røken i 1865-teljinga?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Kan nokon hjelpe meg med tying av navn her, nr 11 høgre side: LenkeVisst dette er Maren (Karine), er det iallefall veldig rart ho er døypt berre Maren. Men fødselsdato stemmer med den konfirmasjonen eg fann. Og med litt godvilje stemmer navn på foreldra også?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Marianne!Mari, døypt 30. januar 1820 i Asker Kirke.Foreldre: Paul Pedersen og Larine Gulbransd. Huusfolk under Gjellom.Fadderane: 1. Kari Haagensd. Skillestad Eiet, 2. Oline Sørensd. Skillestad, 3. Lars Pedersen [?], 4. Jørgen Pedersen Børgen[?], 5. Andreas Andersen Gui[?].Morsnamnet Larine passar dårleg med Maren eller Karine, men kanskje er det feilskriving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dette stemmer jo med henne du fant konfirmert, både foreldre og födselsdato og sted. Mora står som Larine både ved konfirmasjon og dåp. Prestene skrev jo av og til navna slik de ville så Mari/Marie kan gjerne ha blitt til Maren. Kanskje de ville hun skulle hete Maren Karine og presten ikke skrev dette opp? Det må jo være rett person du har funnet.Ved giftermålet stod det jo og Gjellum(seje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Takk for alle innspel. Føler meg ikkje heilt trygg på at eg har funne rett Mari/Maren Karine, men kven har eg funne i såfall?Under døypte i Asker 1800-1878 fann eg at Paul Pedersen og Larine Gulbrandsdtr fekk 3 barn. Lars i 1816, Mari i 1820 og Elen i 1823.I 1865-teljinga er det to stk Maren Paulsdtr, fødde i Røyken. Nemleg mi Maren, gift med Lars Larsen og busett på Røyken og ei busett i Asker, gift i 1842 med Gulbrand Arnesen.I 1865-teljinga er det også to Marie/Maren Paulsdtr fødd i Asker. Marie er gift med Martin Thorstens og busett i Christiania, medan Maren er gift med Anders Jansen og busett i Asker i 1865.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her må det være feil i ft 1801: foreldre er riktige, men Larine står som Guttormsdtr: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=f10220&gardpostnr=20&personpostnr=435#nedre>LenkePoul sönn til Peder Larsen, mora er död: LenkeHer er det andre foreldreparet, men denne Poul er bare 4 år så det er mulig at han som ble födt i 1790 döde:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Du har vel kanskje funnet ekteskapet til Gulbrand Hansen og Petronelle Larsdtr gift 11 mars 1789 (högre side) LenkeDet står visst Blackstad for han, for henne synest jeg det staar Arnestad - men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.