Gå til innhold
Arkivverket

[#55104] Karen Horn, N-1358 Jar


Gjest Morten Fabrin
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Fabrin

Jeg søger en fjern slektning til min kone. Det er Karen Horn, født ca. 1923, sidst kendte adresse Leilighed 307, Vester Almelien 28, 1358 Jar. Der er telefonsvarer på 67 14 13 09 om henvisning til et nummer, som ikke eksisterer. Måske lever hun ikke mere? Kan nogen give nærmere oplysninger om Karen Horn?Venlig hilsen Morten Vigh Fabrin, Hedeskrænten 22, DK-8800 Viborg, DK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Siden det kan være snakk om nålevende ville jeg ha lagt e-postadressen hvis jeg var deg Morten. Da kan folk som vet noe svare deg privat. Det er ikke lov til å legge ut informasjon om nålevende på Digitalarkivet såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Fabrin

Tak til Anne Lise for at gøre opmærksom på, at jeg burde have skrevet min mailadresse, når jeg leder efter en muligt nulevende. Jeg skal beklage, at jeg ikke har tænkt herpå. Eventuelle svar bedes sendt til mig direkte på fabrinmorten@mail.dk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.