Gå til innhold
Arkivverket

[#55147] Hvor/ når døde Hans Peder Andreasen og Dorthe Bergithe Iversdatter?


Gjest Birgith Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Birgith Andreassen

Hans Peder Andreasen f.1832 Bjørnør og Dorthea Bergithe Iversdatter f. 1836 Stamnes var gift og bodde på Sandnes (Sandnessjøen).Jeg kan følge dem fram til 1900-tellinga hvor de bodde sammen med sin datter Hansine og hennes mann Marcelius Mørk Olsen og de to sistnevntes datter Ragna. Deres Pleiedatter Hildur Davida Jonsen bodde også der. Så blir alle borte.Jeg finner ikke flere barn av Hansine under 'fødte' og jeg finner ikke gamlefolket under 'døde' Hvor tok de vegen? Jeg leter etter etterkommere og da må jeg vite hvor Hans og Dorthea døde slik at et eventuelt skifte kan oppspores. HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Hans Peder Andreassen (Andersen?) født i Bjørnør, og med Sandnes som bopel, er vel han som er nr.9 her. Lenke Død i 1908 og jordfestet året etterpå.(Blar man litt i denne kirkeboka, så finner man kanskje ektefellen også)IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Birgith Andreassen

Jeg ønsker å ta opp igjen dennec saken fordi jeg ikke har vært i stand til å finne oldemor Dortheas dødsfall. Datteren Hansine døde før sin far og hvor den gamle dame tok vegen skulle jeg gjerne vite. Kan noen hjelpe meg å finne Dortha Bergithe Iversdatters død?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.