Gå til innhold
Arkivverket

[#55185] Skifte Askøy 1773 og 1781


Gjest Kjell-Arne Mellum
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Noe skifte etter Salomon finner jeg ikke, mens skiftet etter Paul Jacobsen Bjørndal er datert 23. februar 1782 og der nevnes enken Hellene Knudsdatter og barna: Rasmus, 22 1/2, Knud, 18 1/4, Jacob, 16, Ole, 13, Peder, 10, Paul, 6, Rachel, 21, og Christi, 2 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg finn ikkje Salomon mellom vigde eller som far i Askøy etter 1742. Men han var gift (kona levde 1769 i høve kommunikanteprotokollane for Askøy - som ligg på DA under geistlege arkiv) og hadde i alle høve ein son Joen, som vart avvist som konfirmant i Askøy 1742. Så borna var nok døypte i Bergen (DK) vil eg tru.Truleg hadde han òg dottera Aagate som vart gift med Johannes Persen (frå mitt Askøy-arkiv):AS0142,0,Johanes,Persen,Biørndal,Uk/Soldat,,,Pige,Aagaathe,Salmonsdatter,Hetlevig,,,Kirkebok for Askøy A1 fol.260b.,,2406,1758AS0142,1,Johannes,Pedersen,Hetlevig,,,,,Agate Salomonsdtr,,,,,Peder,2202,,1759AS0142,2,Johannes,Pedersen,Hetlevig,,,,,Agate Salomonsdtr,,,,,Peder,0702,,1762Men eg finn ikkje fleire kandidatar til born i Askøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Då Agate sin fyrste Peder vart døypt, er Salomon Johnsen nemnd fyrst mellom fadrane. Eg vil difor tru det er far hennar.Då den andre Peder vart døypt, skjedde det i Bergen. Dit var nok ikkje dei gamle med.Men no får du ha ei god jol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Eg er heilt enig med deg Bjørn om at Agathe ser ut til å være Salamon sin datter. Eg trur faktisk Agathe i vedlagte link kan være den riktige, sjøl om faren er oppført med feil navn. Navnet på mora stemmer og navnet på faddere stemmer med folk som budde på Hetlevik. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=20&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=1554&personpostnr=12830&merk=12830#ovre>Lenke Her er dødsfallet til Agathe og utifra alder så stemmer også dåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.