Gå til innhold
Arkivverket

[#55237] Knut LudviksonSæbø f. 4.mai1910, Manger, Hordaland Hvor i USA bodde han ?


Gjest Trygve Strømø
 Del

Recommended Posts

Gjest Trygve Strømø

Registrert ' Detroit Border Crossing..'1/6 1940 under navnet: Knute Ludvigean Sabo. Port of Arrival: Detroit, Michigan. Microfilm Roll : M1478_90. Han har / hadde en datter ved navnet Ågot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Finner ingen knut som passer i Sosial Security Death Index.Eneste er en Marvin Sabo som er født 4. mai 1910.Social Security Death IndexName: Marvin Sabo SSN: 477-05-0637 Last Residence: 98119 Seattle, King, Washington, United States of America Born: 4 May 1910 Died: Dec 1975 State (Year) SSN issued: Minnesota (Before 1951 )Skal se om jeg finner mer om denne Marvin (om vi kan utelukke han).- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Fant ikke mer om Marvin Sabo. Det kan tyde på at han ikke var i USA i 1930 (siste offentliggjorte folketelling). Men om det er din Knut vet jeg ikke. Vet du noe mer om datteren Ågot?Washington Death Index, 1940-1996Name: Marvin Sabo Date of Death: 20 Dec 1975 Place of Death: Seattle Age: 65 Estimated Birth Year: abt 1910 Residence: Seattle Gender: Male Certificate: 028026- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Fant ikke mer om Marvin Sabo. Det kan tyde på at han ikke var i USA i 1930 (siste offentliggjorte folketelling). Men om det er din Knut vet jeg ikke. Vet du noe mer om datteren Ågot?Washington Death Index, 1940-1996Name: Marvin Sabo Date of Death: 20 Dec 1975 Place of Death: Seattle Age: 65 Estimated Birth Year: abt 1910 Residence: Seattle Gender: Male Certificate: 028026- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Strømø

Hei ! Tusen takk, Hanne Line, for jobben du har gjort. Jeg har idag funnet ut at Knut L. Sæbø første gang kom til USA 18.03.1929, 18 år gammel, New York, se vedlegg. Hans datter het, Åslaug (kanskje skrevet Aslaug)Vennlig hilsen Trygve Strømø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.