Gå til innhold
Arkivverket

[#55261] Hans Nyhus 1873 - 1946


Gjest Hanne-H. Ihlen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne-H. Ihlen

Leter etter opplysninger om min grandtantes mann Politibetjent Hans Nyhus f. 11.4.1873 - d. 21.12.1946 fra Brevik området. Intr. i alt vedr.han. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Da er det vel han som blir døpt her i Bamble 13.07 1973,foreldre Nils Jonsen og Aase Andrea Kristiansdatter (litt utydelig skrift,men tror iallefall det er det det står)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne-H. Ihlen

Beklager at jeg kom med litt lite informasjon - gikk litt raskt ser jeg. Prøver igjen; 'Politibetjent Hans Nyhus f. 11.4.1873 - d. 21.12.1946 bosatt siste årene i Skotfoss. Var gift med min grandtante Agnes Olsen f. 5.3.1883 d. 12.2.1972. Vet at Hans var gift tidligere og har en sønn fra dette ekteskapet, men vet intet vedr dette ellers. Barnløst i 2.ekteskap. Intresert i alt som har med Hans å gjøre. Takker for dåpen og 2.ekteskap, dette stemmer, er litt mer usikker på folket. 1900 i Bamble da jeg har opplyst fra familien at han kun hadde en sønn, men her har han tre! Liten nøtt! Takk for hjelpen - tar gjerne i mot mer om noen har! Hanne Mvh Hanne

bilete4007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne-H. Ihlen

Takk for det, jeg har funnet de to andre guttene Øivind Konrad og Torleif Nikolai også, er ingen tvil om at han hadde flere barn nei. Da har jeg kommet et stykke videre med denne delen. mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne-H. Ihlen

Den så jeg,men prøver nå å finne disses første ekteskap. Det var noe vanskelig, hun står jo oppførst som østfolding - fra Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne-H. Ihlen

Hans Nicolais første ekteskap finner jeg ikke. Men hadde vært artig om det fantes noe på hans barn - Øivind Konrad f. 1897, Torleif Nikolai f. 1896 og Haakon Andreas f. 1895. Alle registert født i Bamble. Noen som vet noe om disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.