Gå til innhold
Arkivverket

[#55265] Marit Olsdtr Salve f . ca 1772. g. med Anders Chr. Kojan på Røros. Søker aner


Gjest Jan Kåre Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Kåre Larsen

Søker aner til Marit Olsdtr Svale. Hun var gift med Anders Christophersen (Hitterdal) Kojan, som var bruker på Kojan øvre g.nr 132, br.nr. 163 fra 1837.Mvh. Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Under Langen Røros 1801 er det en Marit Olsdatter 20 år (nr 2139) med mor Elisabet (Lisbet) Fastesdatter Skanke som ifølge Roger de Robelin side 179 var gift i første ekteskap med Ole Salvesen Salve:LenkeMen hun blir for ung etter det fødselsår du oppgir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Larsen

Det er nok den Marit Olsdtr som du har funnet, som er den riktige vil jeg tro, Astrid. Fødselsåret til Marit satte jeg ca 1772 som er mannen Anders fødselsår, bare for å ha et utgangspunkt.Jasså, da ble det Skankeaner der og....:-) Takk skal du ha Astrid.Mvh.Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg vet ikke. Ved deres barns dåp er det mange faddere av Kochslekten og Dalen, men jeg er høyst usikker på om hun kan knyttes til disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Salve Poulsen ble begraven 10/4-1768 64 år, født ca 1704. Dermed er det fødselsåret jeg mener å huske fra Rørosboka 4 et eller annet sted feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.