Gå til innhold
Arkivverket

[#55271] Spm ang aner til NRK mannen Lars Jacob Krogh ( f 1938 )


Gjest Rolf  Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

Lurer på hvem som er foreldre til Lars Jacob Krogh f 26.9.1938. Dette er NRK mannen jeg mener. Han skal vist være fra Odalen ?. Er det noen som kan hjelpe meg å svare på dette. Mvh RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvard Bragstad

Så vidt jeg har vært borte i tidligere, diskuterer vi ikke levende personers aner i dette forumet.Så jeg vil oppfordre redaktøren til å fjerne dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

Jeg vet det,Jeg vet ikke om det finnes en bygdebok over det området. stilte spm likevel.grunnen til at at jeg stillte spm er at det har versert at denne person er halvbror til min far som jeg neppe tror er sant.Det har blitt skrevet brev til Lars Jacob som ikke har blitt besvart heller.Derfor prøvde jeg meg på dette.Mulig jeg skal prøve å kontakte NRK selv å spørre ham å få det avkreftet en gang for alle. Mvh RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Du kan jo også legge ut e-postadressen din her Rolv Magne, og så kan folk som vet noe svare deg privat. Jeg gjorde noe tilsvarende da jeg søkte etter mammas halvsøster født 1933.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.