Gå til innhold
Arkivverket

[#55284] Årdal - Mari Olsdotter Hestetun f. 30. september 1774


Gjest Oscar Bergheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Oscar Bergheim

Er det noen som kjenner til foreldrene til Mari Olsdotter Hestetun, født 30. september 1774 og død 8. februar 1850? Hun var gift med Sylfest Pederson Øvsttun, født 3. januar 1771 og død 30. november 1835. De bodde på gården Øvsttun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Arne Sem-Johansen

Oscar Det du spør om finner jeg i Bygdeboken om Årdal bind 3 side 921: Foreldre er Ola Olson Seim og mari Tomasdotter f Seim. kan opplyse at dette er for fedrer på min mor sin side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oscar Bergheim

Takker for rask respons. Ser at jeg hengte meg for mye opp i at Mari kom fra Hestetun, og slik sett så ser jeg at jeg burde sjekket Øvsttun. Dette er forøvrig personer på min far sin side. mvh Oscar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Hei, Oscar. Vel overstått.Du er klar over denne hjemmesiden satt sammen av Oddvar Natvik på Fylkesarkivet. LenkeHer finner du svar på spørsmålet ditt. Se Ovstetun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.