Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Karina Hansen

[#55295] Oppslag i NST,genealogen

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Hei!Jeg skulle hatt hjelp til å slå opp i et av NST bladene.Jeg vet ikke riktig hvilket nummer det er,håper noen vet mer om hvilket nr.det er ved å se på lenken. Personen som jeg vite om, er: Lindenberg,Lucie rasmusd.g.m NielssHer er lenken til register siden hvor hun står litt ned på listen.http://www.genealogi.no/nst_reg/l/l-4.htmMvh Karina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ronny Rismyhr Haugen

NST bind VI (Thora Sollied: Nogen problemer omkring familien von Wida, s. 112-124), s. 123:'A. Malene [Clausdatter Ludt] gift 1. i Korsk. 30. november 1702 med Rasmus Hansen (tildels kalt Sanden), født i Bergen, hvor han tok borgerskap 25. august 1701 som baker. Begravet i Nyk. med alle kl. 9. mai 1719. Malene kan ved vielsen i høiden ha vært knappe 17 år. Gift 2 i Nyk. 21. februar 1721 med Harbert Henrichsen, født ca. 1686, borgerskap som skipper 28. november 1709. Skifte holdt 21. februar 1736. Uten børn. Han var sønn av kannestøper Henrich Nielsen, begravet i Korsk. 7. juni 1700, og Lucie Rasmusdatter Lindenberg.'Det var det som sto om Lucie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karina Hansen

Tusen takk Ronny for raskt svar!Mvh Karina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.