Gå til innhold
Arkivverket

[#55295] Oppslag i NST,genealogen


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Hei!Jeg skulle hatt hjelp til å slå opp i et av NST bladene.Jeg vet ikke riktig hvilket nummer det er,håper noen vet mer om hvilket nr.det er ved å se på lenken. Personen som jeg vite om, er: Lindenberg,Lucie rasmusd.g.m NielssHer er lenken til register siden hvor hun står litt ned på listen.http://www.genealogi.no/nst_reg/l/l-4.htmMvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Rismyhr Haugen

NST bind VI (Thora Sollied: Nogen problemer omkring familien von Wida, s. 112-124), s. 123:'A. Malene [Clausdatter Ludt] gift 1. i Korsk. 30. november 1702 med Rasmus Hansen (tildels kalt Sanden), født i Bergen, hvor han tok borgerskap 25. august 1701 som baker. Begravet i Nyk. med alle kl. 9. mai 1719. Malene kan ved vielsen i høiden ha vært knappe 17 år. Gift 2 i Nyk. 21. februar 1721 med Harbert Henrichsen, født ca. 1686, borgerskap som skipper 28. november 1709. Skifte holdt 21. februar 1736. Uten børn. Han var sønn av kannestøper Henrich Nielsen, begravet i Korsk. 7. juni 1700, og Lucie Rasmusdatter Lindenberg.'Det var det som sto om Lucie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.