Gå til innhold
Arkivverket

[#55338] Maria eller Marit Johannesdotter Steen, fødd 1869 Sør-Fron - til Minnesota 1880?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at:Maria eller Marit Johannesdotter Steen skal vera fødd på Søtorp i Sør-Fron 5.4.1869.FT1900 fortel oss at ho var fødd i april 1868 og utvandra i 1880, medan FT1910 oppgjev alder 43 år (fødd 1866/1867) og utvandringsår i 1878.Det næraste eg kjem i kyrkjebøkene for Sør-Fron er denne fødsli: Maria, fødd 25.4.1869 som (uekte) dotter av ungkar og snikkar Johannes Pederson Bredeveien under Brandrud og jenta Mathea Engebretsdotter Bakke (Lenke). Kan det vera ho?Utvandringi hennar finn eg ikkje.Er det nokon med lokal kunnskap i Sør-Fron som kan hjelpa meg identifisera denne Maria/Marit Johannesdotter Steen og opphavet hennar? Og kva med utvandringi til Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig for spennande innlegg. Eg har nettopp motteke nye opplysningar frå Amerika som stadfester at det ER Marit Johannesdotter Byrebotten frå NORD-Fron me er på leiting etter! Fødselsdatoen frå Amerika er med andre ord feil.Det er nekrologen til Marit som har skaffa fram desse opplysningane, og der heiter det òg at Marit utvandra i ein alder av 8 år. Men eg finn ikkje utvandringi frå Nord-Fron i perioden 1876 til 1880! Kanskje nokon har betre auge enn eg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Hei! Det referes til at Marit Johannesdotter var fra Nord-Fron og at hun utvandret 8 år gammel. Jeg reagerte på navnet Steen, som min oldefar Ole Johnsen også brukte som etternavn. Ole ble født i Lillehammer, den 15. februar i 1864. Hans foreldre var begge ifra Gausdal. De hadde en datter, som jeg har notert under navnet Mathia Johnsdatter Steen, født i 1869, mest sannsynlig i Lillehammer. Jeg har ikke funnet henne i F.t. for 1900 i Lillehammer. Kan det være en aktuell person og er det noen som kjenner mer til henne. Foreldrene var John Olsen født 28.10.1828 i Østre Gausdal og Marith Olsdatter, født 1. desember i 1833 i Follebu i Gausdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.