Gå til innhold
Arkivverket

[#55353] Hvor ble det Teodora Julia Mosessen født på Eines, Rolfsøy Måsøy kommune ?


Gjest Vigdis Varhaugvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Vigdis Varhaugvik

Teodora Julia f. 21.06.1904 er min bestefar Johan Jørgensen, fra Ingøy sin halvsøster. Finner henne døpt 1905.Vet at hun fikk en sønn som vokste opp på Ingøy hos foster- eller adoptivforeldre. Han er død og fikk ingen barn.Tror også hun fikk flere barn. Tror hun flyttet til øst/sør landet.Hennes far var Jørgen Mosessen og mor var Anna Serine JosefsdtrHar fått hjelp før så derfor prøver jeg igjen. Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Hun fikk sønnen Viktor 17.05.1929 med Hjalmar Klausen, Måsøy. Og med Nils Mikkelsen fikk hun datteren Julie Nikoline 24.12.1931, Måsøy. Hvor hun ble av vet jeg ikke.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Varhaugvik

Hei Kjell Hvor fant du disse opplysningene?Med tanke på personvern, kan du sende opplysningene på min e-post. vigdis.helene@c2i.netTakkVigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Hei. Opplysningene er fra Slektsleksikon for Møsøy av Ole J.Nikodemussen. Dessverre var det ikke fler opplysninger på henne. Det tyder på at hun har flyttet tidlig fra Måsøy, noe du selv var inne på. Har du søkt på DIS sider for gravminner? Du kan søke bare på fornavn,og du får sikkert mange kandidater på navnet Theodora. Men du har jo hennes fødselsdata å sjekke mot. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.