Gå til innhold
Arkivverket

[#55357] Rasmus Enger og Karen Andersdatter. Østre Aker 1871 men hvor ble de av?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiNå trenger jeg hjelp her.Jeg finner Rasmus og Karen gift i Østre Aker Kirke 1867 (se nr 15 i lenken): [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=579&idx_id=579&uid=ny&idx_side=-401>LenkeDe døper datteren Anna Sofie i samme kirken 16 juli 1871: LenkeSå slutter alle spor!! Jeg finner ingen i FT 1875, og heller ikke i FT 1900.Anna Sofie finner jeg igjen her på Hamar i FT 1900, gift med Bernhard Monssen: LenkeDet som er det litt pussige er at ved sønnen Bjarnes dåp i 1892 (nr 100 her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Carsten:Jo det kan stemme med både fødselsår og sted. Takk skal du ha!Men nå har jeg sittet og lett etter ekteskapet mellom Anna Sofie og Bernhard uten å finne de. Der ville jeg kanskje kunne finne ut om det er riktige Anna Sofie jeg har funnet.Under FT 1900 for Hamar (tredje lenke i innlegg 1) står de som dissentere, men eldste sønn Bjarne er både døpt og konfirmert i kirken. Må ikke da også foreldrene blitt viet i kirken? (og så evnt. meldt seg ut senere?)Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg legger denne debatten på 'is' inntil videre. Jeg er redd jeg er på et rustent sidespor her. Jeg rykker tilbake til startMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.