Gå til innhold
Arkivverket

[#55366] Hvorfor får jeg ikke lenger melding om nye innlegg?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Jeg undres på hvorfor jeg ikke lenger får melding om nye innlegg?Min postkasse er tom, så det er i alle fall ikke det som er årsken.Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det blir sendt melding på vanleg måte. Om du ikkje får meldingar som forventa må det vera fordi nettverksleverandøren din sitt filter reknar dei som spam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk for det, Jan Oldervoll! Men der lå ikke noen slike Span. Det blir vanligvis lagt i egen mappe til jeg sletter det. Men jeg skal ta kontakt for å høre om det er de som gjør feil.Mvh Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Digitalarkivet får en rekke feilmeldinger fordi du har oppgitt epostadresse med ending 'gmal.com'. Retter du til gmail.com antar jeg at alt blir som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Godt Nyttår, Yngve, Nedrebø!Min mail-adresse er gmail.com, så hvis jeg har skrevet feil beklager jeg det. Jeg skal nå logge meg inn på nytt!Mvh.Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg har nå vært inne på mail-siden min og det er tydelig at det er leverandøren av mail-kontoen som er årsaken! Jeg har sendt mail til meg selv og selv den ble ikke sendt videre. Der fantes heller ikke noe fra Digitalarkivet, selv ikke den jeg selv skreiv. Det er i alle fall ikke plassmangel som gjør det for jeg har tilgang til 6215 MB og har bare brukt 2 MG.Iflg. tidligere rutine så skal også mitt innlegg nå komme, så det blir spennende å se hva som skjer!Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Endelig kom der reaksjon. Mitt siste innlegge kom det melding om, så nå er jeg spent på om det fortsetter slik!Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du vil få melding når du har logga deg inn med rett epostadresse. For tema du har logga deg inn med feil vil du ikkje få melding. Meldinga går automatisk til den epostadrerssa du brukte då eit tema vart oppretta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Bjørg Lunde

Jeg fikk ny email-adresse for en tid siden, og ga beskjed sluk at korga mi ble flyttet over. Nå ser jeg at jeg ikke får melding via email om nye innlegg i debatter som ble opprettet med den gamle adressen. For meg er dette ikke noe stort problem, men jeg lurer på om det er slik det skal/må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dine gamle innlegg ligger fortsatt registrert med daværende epostadresse, og nye meldinger på mail i forbindelse med disse går til den epostadressen som er registrert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.