Gå til innhold
Arkivverket

[#55375] Halvor og Karoline Hveem - Smaalensg. 1, Oslo 1900 - Hvor 1865?


Gjest Kenneth Spaberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Spaberg

Hei!Sliter med å finne informasjon om mine tippoldeforeldre,Halvor og Karoline Fredrikke Hveem. Jeg finner dem i Smaalensgate 1 i Oslo i folketellingen for 1900. LenkeHvor er dem i 1865? Og hvor giftet dem seg? Halvor er fra Østre Toten, har både funnet dåpen hans og konfirmasjon hans, men finner han ikke i folketellingen 1865. Han er født som uekte barn, og faren er Fredrik Nilsen og moren er Anne Halvorsdatter fra gården Hveem.Karoline Fredrikke har jeg ikke noe mer info på, og håper noen kan hjelpe til her. I Folketellingen 1900 står også min oldemor Andora Hveem, skulle også gjerne hatt info om hvor hun ble døpt og hennes konfirmasjon.Håper noen kan hjelpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Spaberg

Takk skal du ha!!!!Dette hjelper meg nok en del videre, nå har jeg vel muligheten til å finne dåpen på min oldemor Andora Hveem født året etter bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.