Gå til innhold
Arkivverket

[#55380] Leiter etter Marta Knudsdatter døde på Askøy


Gjest Arnt-Egon Skråmestø
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Dette er ikkje lett, for der er mange kandidatar, m.a. ei på Havsgård i Fusa 1801. Elles fekk dei sonen Elias frå Florvåg i 1822. Der var dei inderster. Du lyt nok gå vegen om fadrar i fyrste omgang, trur eg. Då dei gifte seg frå Kongnshav i 1817 var det ein gjestgjevarstad eller noko slik nær Alvøen. Der var det stor gjennomtrekk av folk i teneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Jeg vil ikke anta det er så mange ektepar i dette området der ektefellene heter Jacob Jacobsen og Marthe KnudsdatterDøpt i Os pg 5 september 1819 - Rasmus- foreldre:Jacob Jacobsen Nygaard og Marthe Knudsdatter af Ladewigs SognGår ut fra det er Lavik sokn i Sogn og Fjordane.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg skulle sende deg meir om dette, men då gjekk heimemaskina seg vrang. Får sjå når eg kjem heim, om det løyser seg. Om ikkje, finn du noko på SAB sine sider om Jølstringar i Fana. Dessutan finn di Jacob fødd (1791) i Fana-basen, som yngste son av Jacob Crispinusen i hans andre ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her er kopi av Nedrebø sin artikkel om Jølstrigar i Fana:'Crispinus Iversen (1698 Befring - 1772 Nygård, Fana). Han var gift med Agate Jacobsdatter (1705 Veiteberg - 1773 Nygård i Fana), og de hadde i 1733 sønnen Anders Crispinussen til dåpen i Jølster. Sannsynligvis var også de to eldre sønnene Jacob Crispinussen og Jon Crispinussen født før utreise fra Jølster. Anders (1733 Befring - 1775 Solheimsviken, Årstad) giftet seg i Fana i 1759 med Inger Andersdatter, Jacob Crispinussen (ca. 1731 - 1805 Fjøsanger) giftet seg i 17.. med , Jon Crispinussen giftet seg i 1757 med Helene Andersdatter.'Her er Jacob C.' fyrste ekteskap: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=FANAVIG&gardpostnr=979&personpostnr=979#nedre>LenkeOg her er det andre. Det var med henne han fekk JJ:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.