Gå til innhold
Arkivverket

[#55384] Knud Andreas Iversen Odland Bergen og Meløy i Nordland


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heisøker opplysninger Knud Andreas Iversen Odland og hans anerEr det noen som kjenner til hans foreldre etcSteinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Karlsen

Du kan finne noen av forfedrene her.45538: Søstre fra Meløy /Meråker Julianna Oline f.1863 og Edel Augusta f.1868. OdlandLenke: Lenke mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiher har vært vanskelig å legge noe inn i det siste så jeg prøver igjenHadde problemer med å komme inn på skannede kirkebøker. Derfor tenkte jeg at det kanskje var noen som hadde vært borti navnet.Rolf Henry Skaufel Hanssen 1920-1999 på Halsa er etterkommer. Magnler nå bare hans svigerforeldre. Konen til Rolf heter Gerda Teodora Danielsen f. 1926 i Melfjordbotn. Har noen noe spør på vegne av en datterdatter til Rolf. Hvis noen har navn på hennes foreldre og fødested så er e- mail adressensteiols5 at start dot noRekken er Knut Andreas O. Karl Ludvik og sistes datter Sofie P. Karlsen mor til Rolf Hanssen.Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Godt nyttår, Steinar! Gerda er min slektning, datter av min fars onkel. Du kan ikke legge de ut her! Det er personer som lever enda!Tar du kontakt med meg så kan jeg kanskje hjelpe deg!Er du i slekt!Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

hei BirgerVet det derfor skrev jeg opp E-Mail adressen men den har du jo.Som det står er det en jeg kjenner som er i den familien, som jeg spør på. Trenger bare navn på foreldrene evt årstall. (ps kirkebok fram til 1927 er frigitt for flere kommuner bare ikke Rødøy)Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.