Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Berit Knudsen

[#55406] Trenger hjelp til å bekrefte om jeg har tydet kirkeboka riktig.

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Vielse 1855, nr.40 øverst på siden. Gulbrand Gulbrandsen og Marthe Knudsdt. Lenke Det jeg trenger hjelp til er det som står om attest helt til høyre. Jeg har kommet til at det står følgende, men er ikke helt sikker: Attest fra Byfoged Lindahl i Christiansund? av 10.Aug. 1855, at intet ... at skifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

For sikkehets skyld legger jeg inn lenka en gang til, og jeg vet det er den riktige adressen og at den ikke har gått ut på tid. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Endre Holten

Ja, det er rett! Godt nytt år! -endre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidun Søbstad

Leser det samme som deg, Berit, men det tredje siste ordet klarer ikke jeg heller.Godt nytt år!Reidun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Takk skal dere ha. Det er jo nesten synd, for i Kristiansund er det ikke mye å hente fra 1855. Jeg aner ikke hva mannen het eller når og hvor de ble gift. Det eneste jeg vet at hun flyttet til Kongsberg i 1834, og var en tur tilbake på Strømsø i 1835. Deretter er hun borte vekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Uff, jeg er så oppslukt av dette at jeg glemmer meg helt. Takk og godt nytt år til dere også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.