Gå til innhold
Arkivverket

[#55416] Hjelp til å finne dåpen til Ingebrigt Sjursen Bø (Manger) f. ca1850.


Gjest Tore Turøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Turøy

Då Ingebrigt gifta seg i Manger (Sæbø) Lenke står det at han var fødd i Bø (Sæbø) 1850 og at faren heitte Sjur Johannesen, men kan ikkje finne dåpen til Ingrebrigt.Sjur Johannesen Bø og kona Ingeborg Johnsdatter hadde eit barn til dåpen i 1847. Men Ingeborg døydde av colera i april 1849 og Sjur gifta seg ikkje opp att før i 1852 og den nye brura var 50 år gamal.Truleg hadde Sjur eit forhold mellom dei to ekteskapa, men med kven? Er det nokon som kan hjelpe å knekkje nøtta?Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Tore,da har du trolig oversettt nr 88 her; Ingebrigt f 8. juni 1850; Mor: Pigen Christi Olsdtr Bøe, Barnefader enkemann gmnd Sjur Johannesen BøeLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Hei Arnfrid og takk for den.Må innrømme at eg ikkje har leita i dei skanna bøkene. Slit til tider med å kome inn. I den digitale versjonen kan eg ikkje sjå at denne dåpen er med.Nok ein gong, tusen takk.Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke L Hansen

Hei Tore! Sjur Johannesen Bø var min 3tippoldefar! Jeg har fulgt slekten et stykke bakover. Du kan ta kontakt med meg på min mail vibekelh@online.no så kan du få mer info hvis du vil.Til din info: Sjur fikk barn med Christi, men var ikke gift med henne. Han var først gift med Ingeborg, men som nevnt døde hun i 1849. De fikk ett barn; Johannes Olai Bø. (min tipptippoldefar).Så blir Ingebrigt født utenfor ekteskap. Deretter gifter Sjur seg med Mari Mikkelsdatter Kvalheim i 1852. Hun dør i 1874. Så gifter han seg med Synneva Klausdatter Grindheim i 1878. Ingen barn med noen av de siste.Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Hei Vibeke og takk for innspel.Eg har leita ein del etter opphavet til Ingebrigt Sjursen Bø som er tippoldefar til svigerinna mi, men kunne ikkje finna dåpen før eg fekk hjelp av Arnfrid. Eg var ganske sikker på at Sjur Johannesen måtte vere faren, men klarte ikkje å finne prov.No har eg fått eit nytt problem. Kven var Christi Olsdatter Bø som var mor til Ingebrigt? Der er det fleire kandidatar. Eg har eliminert dei fleste, men står framleis att med eit par. Har du (eller nokon andre) peiling på kven ho var?Eg skal sende deg det eg har av etterkomarar etter Sigurd Ingebrigtsen Bøe og er interessert i det du har bakover.Mvh Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,jeg tror Niels Olsen Bøe kan være Christis bror. Han er gudfar til Ingebret og var den som meldte fødselen.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

skal kanskje moderer det litt, og si slektning.Ellers var det jo mange Bergensbarn i pleie i Manger. Kan det være at Christi er fra byn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Hei Arnfrid.Det kan godt hende du har rett, men ingen av dei Christi Olsdatter som eg sit att med som kandidater har brør som heiter Nils som eg kan finne. Men kanskje?Eg har studert fadrane, men finn ikkje noko klår samanhang. Den beste kandidaten eg har er Christi Olsdatter Qvamme f. 19.04.1816. Ho gifta seg 22. juni 1851 med enkemann Ole Ellingsen Vik. (Far hans kom frå Bø (Sæbø)). Altså eitt år etter at Ingebrigt var fødd. Kan det tenkjast at ein enkjemann tilgav synda hennar?Teorien din om at ho kom frå Bergen kan ha noko for seg, men vil vel gjere ho endå vanskelegare å finne.Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Eller at Niels Olsen Bøe er en onkel. Ser der er en gammel Niels på Bøe i 1865.Kan det tenkes at det er skifte etter Christi eller Sjur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.