Gå til innhold
Arkivverket

[#55421] Hans Jacobson Tvedt og kona Guro Halstensdotter i Granvin - kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Ulvik syner at Martha Hansdotter var fødd på Tveit i Granvin 1.12.1823 (Lenke).Foreldri var husmann Hans Jacobson på Tvedt og kona Guro Halstensdotter.Er det nokon med lokal kunnskap i Granvin eller eventuelt med tilgjenge til ei bygdebok, som kan fortelja meg:* På kva plass under garden Tveit budde denne huslyden?* Frå kva gardar/plassar i Granvin hadde foreldri Hans Jacobson og Guro Halstensdotter opphavi deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Har ikke tilgang til skannede kirkebøker for øyeblikket, men her er vel vielsen til Hans og Guro i 1822 [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/vr/individual_record.asp?recid=30388335&lds=4&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeDen oppgir fødselsåret 1792 på Hans og 1796 på Guro. Den nærmeste Guro jeg kommer i 1801, er denne jenta på Lægreid Øvre Lenke. Og den som kommer nærmest Hans Jacobsen, er denne karen på Tveit Øvre LenkeFinner disse barna med foreldre Hans Jacobsen og Guro Halstensdatter: (FS/VRI):Halsten, f. og d. 1822 LenkeMaritha, f. 1823 LenkeIngjerd, 1829 LenkeKari, 1832 LenkeGuro, 1835 LenkeHalsten, 1838 LenkeI FS/IGI finner jeg dessuten datterenAnna, 1843 LenkeHer er vel da dåpen til Hans Jacobsen, sønn av Jacob Hansen og Marita Andersdatter Lenke og her er Guro Halsteinsdatter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for interessante og nyttige opplysningar! Eg har i dag etter mange freistnader lukkast sjå på den skanna kyrkjeboki for Ulvik, og har stadfest opplysningane som du kom med i aftes. Hans var frå Tveit øvre, medan Guro var frå Lægreid, båe gardane i Eidfjord sokn!Men, eitt spørsmål står framleis uløyst: Er det mogeleg å finna ut på kva for ein plass under garden Tveit Hans og Guro budde? Kanskje bygdeboki kan greia ut om dette?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Un grand merci Kjellaug!Eg ser at foreldri var innerstfolk på Tvedt øvre, so dei budde vel då helst heime hjå foreldri hans på den tidi...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.