Gå til innhold
Arkivverket

[#55425] Hvor ble det av Hans Amundsenn f. 1836 og kona Anna Iversdtr. f. 1837 i Åsane


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Ekteparet Hans Amundsen Indre Hordvik f. 1836 og kona Anna Iversdatter Indre Hope f. 1837 ble gift 8. jan. 1860 i Birkeland kirke i Fana. De eide et gårdsbruk på Birkeland i Åsane i perioden 1861-1883. Etter 1883 forsvinner de fra meg. Er det noen som vet hvor det blir av dette ekteparet. Ekteparet hadde 10 barn.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Er det Hans Amundsen som er i Bergen i 1891?, og bor i Sydnæsgaden 13, med kone og 4 barn Edevard,Karen,Ivar og Andreas C. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Du har funnet riktig familie: LenkeDa har du hjulpet meg et steg videre! Men jeg klarer ikke å finne Hans og kona Anna i 1900 tellingen. Ei heller klarer jeg å finne dem som døde i Bergen, men kanskje jeg ikke har letet godt nok?mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.