Gå til innhold
Arkivverket

[#55476] Kommer ikke inn på de Skannede kirkebøkene!?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det ser ut som noen av serverne i Arkivverket har gått ned, deriblant den for skannede kirkebøker. Det er nok snart på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg forstår at serveren fremdeles ikke virker siden jeg får denne meldingen: Error common_0101: Couldn't find text base! MySQL error: MySQL server has gone awayMvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Alltid kjekt med positiv presseomtale, men det fører til at flere blir klar over tjenesten og alle vil inn og se på det med en gang.Det arbeides med å holde liv i både kirkebok-server og DA-server, men presset er stort, så ha tålmodighet og prøv igjen seinere.Imorgen blir det mer innslag på radio og tv, så da blir det nok enda større pågang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Trond Pedersen

Nei. Jeg prøvde for ca. 45 min. siden og da var det det samme, men jeg trodde det bare var midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Nå er det igjen umulig å komme inn på kirkebøkene og skiftene. Jeg klager ikke på det, men sier bare ifra om det. Ja nå får jeg vel høre at jeg er utålmodig, og jeg ofrbereder meg på å vente til mandag eller enda lengre før det blir rettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.