Gå til innhold
Arkivverket

[#55491] køhler-soga


Gjest Dag Søpler
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Det gjer det. Har du noko å bidra med kan du trykkja på lenkja for vis dei siste 100 og du vil få opp blyanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det er kanskje lagt ei øvre grense på antall på 2000 innlegg i datasystemet. Hvem av deltakerne er forøvrig i stand til å holde tråden ? (Jeg har aldri gått inn i Køhlersaken da pga de mange innleggene.) Det er en grei tankemåte å avgrense problematikken i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Vi får opp blyanten, Jan, men ikke skriveområdet når vi klikker på blyanten. I hvertfall er det slik hos meg. Men, akk, godt med en pause....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Får fram blyanten, men når jeg trykker på denne, kommer det bare tilbake til det skjermbildet jeg har til å begynne med, uten noe felt å skrive innlegget i. Det eneste som står mellom knapperekkene er:'42015: Køhler-sakenFylke: GenereltVis også dei førre 100 innlegga Vis alle innlegga'Det same skjer om jeg trykker på 'Vis alle innlegga' først. Får opp både innleggene og blyanten, men trykker jeg på blyanten er det tilbake til start.A-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Søpler

Kanskje like greit at det ikke skjer noe på den opprinnelige Køhler-saken.Men jeg nokså overbevist på at det da vil bli åpna atter en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

En liten presisjon. Det var fullstendig utilsiktet fra min side å sette en midlertidig teknisk stopper for Køhler-debatten.Skjønt min gratulasjon knyttet til den fatastiske sum av 2000 innlegg har sammeheng med min fascinasjon over hvilke teknologiske og andre grenser som later til å kunne brytes ved felles samhandling.Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.