Gå til innhold
Arkivverket

[#55500] Savner Løten mini 1694-1711


Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Såvidt jeg har forstått er alt nå skannet og lagt ut, men den eldste ministerialboken for Løten, Hedmark, mangler. Den er mikrofilmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Alt av kirkebøker er ikke lagt ut, og blant annet mangler Alstahaug i Nordland 1776-1800. Det er sikkert også flere kirkebøker som mangler både der og på andre steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Warberg

Kari (1): Under indekseringen av Løten MINI 1 ble det konstantert at boka hadde vært i løsblad og dermed kommet i uorden under mikrofilmingen. Vi valgte derfor å ikke legge ut disse bildene. Boken er senere restaurert og en ny overføring vil skje i år.Anne Lise (2): Alstahaug 1776-1800 (830A07) er sokneinndelt og er i den digitale versjonen delt opp i 5 bøker, en for hvert av soknene Alstahaug, Tjøtta, Herøy, Stamnes og Vevelstad. Alle ligger ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Takk for opplysningen om Løten mini 1. Jeg har tidligere sett på mikrofilmen, og syntes det var vanskelig å finne ut av den. Noen årstall er føyd til senere med annen håndskrift. At den kanskje har vært i uorden forklarer problemet. Jeg ser fram til den kommer restaurert og er glad for at den kommer i løpet av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.