Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Odd Lange

[#55509] Tolking av kirkebok Strinda/Bakke

Recommended Posts

Gjest Odd Lange

Er det noen som kan tolke om Georg Christian (nr 19) er født i eller utenfor ekteskap av Erik Moe og Karen Christensdtr? Det står et tegn foran navnet Karen som kanskje betyr noe.Jeg gjør et forsøk på å lage ei lenke til den aktuelle sida. Lenke Med hilsen Odd Lange

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J. Engmo

Vil tro at dette er et 'ektefødt' barn,som du ser videre nedover listen står dette tegnet foran stort sett alle kvinnene.Kanskje det er q for 'kvinde' ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Han var 'ekte'. Arb. Erik Moe og h. Karen Christensdt. Konfirmasjonen nr.19 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Odd Lange

Takk til Anne og Berit. Da har dere støttet meg i det jeg trodde. Nå er det 'bare' å finne vielsen, og det er ikke enkelt. Finner ingen vielser som passer. Lurer på om noen har tilgang til folketelling for Tr.heim fra 1815 som kan sjekke om de bodde i området da, eller er de innflyttere? Finner heller ikke at de har fått flere barn. Takknemlig for tips og ideer om hvordan jeg skal komme meg videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.