Gå til innhold
Arkivverket

[#55522] Berte Amundsd. Kolkind f.1794


Gjest Helen Johanne Berget
 Del

Recommended Posts

Gjest Helen Johanne Berget

Kan noen hjelpe meg å finne Berte Amundsd. KolkindJeg finner henne ikke etter 1811Har lett over døde og utflyttedeFinnes ikke i folketellingen for 1865Med hilsen Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Hvor i landet er dette Kolkind?Hvor bodde Berte i FT1801? I hvilken sammenheng har du funnet henne i 1811 - konfirmasjon, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Regner med det dreier seg om Kolkind på Tyristrand.Etter kirkeboka fra Hole vart det 10.sept.1813 begravet ei Berte Amundsdatter Kolkind, 19 år gml. LenkeMvh Ellef Ellef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Hei EllefTakk skal du haDette er den Berte Jeg var ute etterBertes bror Ole døde 11.09 .1813 av blodgangDet var 2.barn av Ammund Olsen som døde samme dagJeg overså Berte ,tenkte ikke så langt atBlodgang var det mange som døde av på 1812 -1814 talletNå har jeg registrert alle barna til Amund Olsen Kolkind og Anne Evensdt. HellumTakk til alle som var med på å hjelpe meg med detteMVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.