Gå til innhold
Arkivverket

[#55554] Line Kristine Wangsmo født 08.9.1883 i Grytting Hadsel Sokn, Nordland utflyttet


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Utflyttet til Fredrikstad i 1900.Line bodde i Raadhusgaden 19 i Fredriksstad i 1900 tellingene.(Dig.)Koppet 13\5-1890 NT 86 side 113 Tellingsår: 1900 Kommune: Fredrikstad Kommunenummer: 0103 Gatenavn: Raadhusgaden Gatenr: 19 Bydel: Er det noen som sitter inne med opplysninger om henne etter denne dato, eller som har mulighet til å finne ut hva som skjedde med henne,er jeg takknemlig for alle opplysninger,store som små!MVH Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Ved FT 1900 i Fredrikstad sto hun oppført med navnet Eline Kristine Vangsmo,hun er født og døpt:Line Kristine Wangsmo,f.8.9.1883 i Grytting,Vesterålen.Er det noen som kan hjelpe meg videre her,takknemelig for hjelp.Vennlig Hilsen Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hun er døpt:Line Kristine Olsdatter Wangsmo(Vangsmo)hennes far var Ole Andreas Monsen Vangsmo,født 30.3.1841 på Vangsmo i Klæbu,flyttet senere til Vesterålen,ca 1871 til Grytting.Siden hun var så nær Svenskegrensen har hun kanskje forelsket seg i en Svenske?Ellers så får du ha takk for innspillet.Vi forsøker videre.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei Hei jeg prøver meg igjen med denne damen som er helt borte etter FT 1900 er det noen som kan hjelpe meg med Line.Det er kanskje en mulighet nå siden FT 1910 er kommet,har prøvd,men uten resultat mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.