Gå til innhold
Arkivverket

[#55567] Anna Sofie Villadine Kaspersen f 18 Sep 1879, Gjerøy, Rødøy


Gjest Kristin Berthelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin Berthelsen

Hei! Dette er ingen etterlysning!Ser at det stadig er forespørsler ang Rødøy her i forumet, så det er tydlig at mange leter atter sine aner her. Min manns oldefar giftet seg med Anna fra Rødøy. Hun var datter av Kasper Hansen ca 1840 og Maren Anna Pedersdatter ca 1842. Om noen ønsker opplysniner om henne etter at hun giftrt seg i Oslo så gi ett hint. Med vennlig hilsen Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Aakvik

Hei. Jeg bor i Rødøy og skriver lokalhistorie. Spesielt er 1800-tallet i fokus. Slektsgranskning er ikke mitt domene, men skriving av leseverdige artikler for menigmann. Jeg utgir også et månedlig lokalhistorisk informasjonsskriv.Dersom dere skulle ha liggende noe eldgamle brev her fra Rødøy, så vil innholdet i disse være av stor interesse. Direkte kontakt kan tas ved: taakvi alfagrøll online.no Mvh Trond Aakvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Martin Mathisen

Til Kristin Jeg arbeider med slekt-/gårdhistorie for Rødøy. Ta gjerne kontakt direkte til adresse: johan.mathisen@online.no Mvh. Johan M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.