Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Erling S.Kielland

[#55587] Når døde Nielsine Jensdatter Windt. ?

Recommended Posts

Gjest Erling S.Kielland

Jeg prøver å finne dødsåret til en fjern 'formoder'. Hun het Nielsine Jensdatter Vindt, og ble døpt i Tønsberg. Giftet seg senere med Andreas Samuelsen Lande fra Kvinesdal og bosatte seg på Feda. I folketellingen For Feda i 1865 er begge ektefellene oppført, men 1900 lever bare Andreas S. Tross iherdig gjennomgang av kirkebøkene for Kvinesdal/Feda i perioden 1865-1890 har jeg ikke funnet at Nielsine er død.Det var hun nok, men når ? Ingenting tilsier at ektefellene hadde flyttet fra hverandre. Kan noen hjelpe ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erling S.Kielland

Takk for hjelpen. I mellomtiden fant jeg ved ny gjennomlesning av kirkebøkene ut at Nielsine døde i 1867. MEN.. den lenken/siden du sendte meg var meget interessant allikevel- både i forbindelse med egen slekt, og ikke minst som en ny og for meg hittil ukjent kilde til senere slektsgranskning.Beste hilsen Erling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erling S.Kielland

Jo da Hege. Damen du sendte meg var den rette.E.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.