Gå til innhold
Arkivverket

[#55679] Georg Henry Hansen f. 1880 i Oslo ?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Kan noen hjelpe meg å finne ut forfedre og noe om søskene til: Georg Henry Hansen f. 1880 og Bertha Johanna Strøm f. 1887 (81) Her under 65 døper de dattera Asta LenkeJeg har fått info om at det også hadde en sønn ved navn Georg som reiste til USA, men jeg kjenner ikke til hans fødselsdato.Jeg har søkt en del i FT for 1900 uten å finne noe info om disse. Jeg vet at noen av dere har fantastisk god innsikt i hvordan dere skal søke opp personer og håper på å få hjelp til å finne noe om disse personene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg må henge på en lenke fordi at de har en del sammenheng med hverandre. I dette innlegget etterlyser jeg egentlig forfedrene til Asta Hansen gift Jørgensen, og i lenken som legges ut her etterlyser jeg familien til mannen til Asta Lenke Derfor hører disse to temane sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Helness

Hei TerjeHer antar jeg du har familien til Georg Henry i Ft 1900 i Kristiania. Foreldrene er Hans Chr. Hansen f. 1856 i Kristiania, Locomotiv fører, og Amalie Jørgine f. 1853 i Kristiania. De bodde i Ryenbergveien 4.Legg merke til at faddere ved Astas dåp var bl. a. Kristian Hansen Lokomotivfører, og en Halvdan Hansen som sannsynligvis var bror av Georg Henry eller Henry Georg som han skrives i FT.Lenke: LenkeMvh Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.