Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Helen Johanne Berget

[#55701] Kari Torsdatter f.1720 d.1798 i Hole

Recommended Posts

Jeg leiter etter Kari Torsdatters foreldre.Hun var gift med Elling Amundsen (Haga)AaterudKan noen hjelpe meg!MVH Helen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

I flg. vedlagte lenke (se etternavn og Aasterud-Elling Amundsen) så ble Kari Torsdt. f.1720 i Norderhov og død 1798. Gift med Elling Amundsen Haga Aasterud fca. Ring? 1720 i Norderhov - død 1767 Aasterud i Tyristrand, Ringerike BU. De fikk 1 datter Marte Ellingsdt. 1750 som ble gift med Gudbrand Olsen Skamarken. http://www.slekt.elsrud.com/Index.htmlPå FS har jeg funnet 2 Kari døpt i Norderhov: 1/2 1720 foreldre Thor Wiger og Ingebor Nielsdt. og en 10/6 1719 foreldre Thor Elsrud og Inger Nilsdt. Det kan jo være flere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Berit.Takk for svaretDet stemmer med at hun kan være av Elsrud slekten, det stemmer også med Gulbrand Olsen og Marte Ellingsd.Da har jeg avklart dette Disse er min oldefar Gulbrand Olsens tipptippoldeforeldreGulbrand Olsen var gift med Andrea Elise Arnljotsd. KolkindNok engang takk vennlig hilsen Helen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.