Gå til innhold
Arkivverket

[#55703] Andras Nilsen og Caroline Gundersdtr. f. 1846/47 forfedre og søsken


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Grethe Flood

2. februar 1873 hadde Andreas og Karoline datteren Gunda Helene Elisabeth til dåpen i Arendal (nr. 9) LenkeFadderne på barnet var Helene Gundersen, Tomine Tollefsen, Hans Gundersen, Ole Nilsen og Gunnerius Nilsen. Kan dette være familie av Andreas og Karoline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Ser ut som det var eit 'dobbeltbryllup' her - sjå det andre paret som gifter seg 25. januar: Maren Andrea Gundersdtr (med uekte barn), 20 år gamal - far Gunder Eriksen. Same farsnavn står også oppført på Caroline. Altså ser det iallefall ut som Caroline hadde ei yngre søster.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Dette er foreldrene til Gunda Elisabeth Helene Nilsen, hun som jeg har etterlyst etterkommere av i dette innlegget LenkeDet som jeg ser er at Gunda fikk sønnen Gunvald Andree (far Andreas Halvorsen) kunne denne Adreas vere i familien med mor til Gunda, hun het jo, Helene Halvorsdtr. eller er det bare en ren tilfeldighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Her er dåpen til Gunvald Andree LenkeDet var ikke meininga å blande disse sakene sammen, men siden denne Halvordtr. dukket opp virket det som et pussig sammentreff eller har det noe sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er det mulig å finne noe info om foreldrene til Andreas f.eks. ft. i 1865.Var de bare to søsken eller finnes det flere? Her info om dåpen til Andreas Lenke (Det er bare for at det skal være enklere å finne frem til hvilken slektsgren jeg søker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg kan ikke finne foreldrene til Andreas Nilsen i Eidanger i ft for 1865, men finner en Gunhild Jonsdtr. om dette er henne vet jeg sannelig ikke for her er hun gift med Hans Eriksen. Selvsagt kan hun ha giftet seg opp igjen etter at mannen Nils har dødd? Kanskje det er en helt annen familie Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.