Gå til innhold
Arkivverket

[#55713] Bjarne Kristoffersen Tvethe


Gjest Inger Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Marie Næsset

Min fars onkel, Bjarne Kristoffersen Tvethe født 07.11.1899 i Gjøvik døpt 20.05.1900 i Gjøvik Lenke.Bjarne skal ha vært en av Hamars sterkeste menn. Han druknet i Mjøsa. Jeg lurer på om noen vet årstall for når han døde eventuelt om det kan stå noe om ham i bygdebøker for Hamar/Stange. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest inger-marie næsset

Prøver nok en gang!Undrer veldig på om noen har tips om hvordan jeg skal kunne finne dødsdato for Bjarne? Sitter med armen i gips og har mer tid enn vanlig til å lete etter slektninger. Håper på tilbakemeldinger!! Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg er redd dette kan bli vanskelig hvis du ikke har flere opplysninger. Vet du ikke mer? Gift, bosted (Stange eller Hamar), barn?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inger-marie næsset

jeg vet at foreldrene bodde på Stange men de fleste i familien flyttet etterhvert til Hamar. Bjarne var ikke gift. Har hørt noe om at det var ulykkelig kjærlighet som førte til at han druknet.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inger-marie næsset

Stemmer at dette er familie. Helga var gift med min fars onkel Kristoffer. Helga hadde jeg ikke bilde av fra før så dette var artig. Tusen hjertelig takk!!!Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inger-marie næsset

Hva gjør man for å søke etter bilder på dette arkivet (innlegg 5)? Jeg skal jo ha flere slektninger fra Hamar som det hadde vært morsomt å lett etter. mvh. Inger-marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.