Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Øystein Bredal

[#55737] Froland i Øyestad, Klokkerbok B 4 (1776-1786)

Recommended Posts

Gjest Øystein Bredal

Det er noe feil med indekseringen av denne boken. Mye av boka er utilgjengelig, ved å trykke på side 002 kommer man rett inn på side 93. Sidene før kan jeg ikke finne. Og ved forsøk på å komme inn på de 'bakre' siden blir jeg møtt av følgende tekst:'Error kb_0013: Querying extended information failed! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (kildeID = ))' at line 1Oftest betyr denne feilen at det er en feil i indekseringsdatabsen. Vennligst rapporter feilen.'Oppfordringen er herved fulgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Hei ØysteinTakk for tilbakemelding. Feilen er notert og videreformidlet til systemkyndige folk. Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Øystein Bredal

Jeg løfter opp denne da feilen fortsatt gjør store deler av boka utilgjengelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Øystein Bredal

Jeg ønsker på ingen måte å mase, men etter 1 måned tar jeg sjansen på å løfte opp denne tråden da feilen stadig er der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Nygaard

Denne feilen er nå rettet i indeksdatabasen. Bør da være korrekt på nettet fra i morgen. Beklager at det har tatt tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Øystein Bredal

Takk skal du ha, nå fungerer det utmerket :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.