Gå til innhold
Arkivverket

[#55740] Behöver hjälp att läsa/tyda skrift


Gjest Gullbritt Zohra Karlsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Hanssen

Hei.Lenken din fungerer dessverre ikke. Dersom din lenke er fra en kirkebok forsøk flg: På den lyseblå linjen finner du Bildeinformasjon. Rullegardinen gir deg 3 muligheter. Jeg benytter selv alltid 'øverst'. Da får du opp 3 alternativer. Bruk og merk deretter 'Permanent sidelenke' (den midterste) med venstre musetast. Trykk så høyre musetast og velg 'kopier'. Gå tilbake til ditt innlegg. Trykk høyre musetast og velg 'lim inn'.Håper forklaringen kan hjelpe deg. Er du usikker skriv i tillegg info om hvor og i hvilken kirkebok du trenger hjelp.Jeg tror du får mye raskere hjelp/respons dersom du plasserer denne type innlegg under 'Brukarforumet'.Prøv lenke igjen og/eller ren info om hvilken kirkebok. Jeg er rimelig sikker på at du kommer til å få hjelp.Lykke tilMvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.