Gå til innhold
Arkivverket

[#55768] Matthias Larsson Brække, fødd i Stryn 1862 - barnefar 1897 - kvar vart han av?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Matthias Larsson Brække, gardbrukarson frå Stryn og fødd 1862, var i 1897 barnefar i Bergen (son Lars Edvin Smedegaard, fødd 22.8.1897), men eg finn han ikkje att sidan.Er det nokon med lokalkunnskap i Stryn som kjenner lagnaden til denne Matthias?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne for eit interessant innlegg! Jau, det er nok rette mann du har funne på Karmøy i 1900. Då veit me i det minste kvar han budde på den tidi...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg vil i kveld gjerne òg få ta opp att dette problemet, som står uløyst. Matthias Larsson Brække var fødd i Stryn 8.4.1861 og var altso vegarbeidar på Karmøy i 1900. Kvar i all verdi kan det ha vorte av han etter 1900?Eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for svar. Lars Edvin vart døypt i Johanneskyrkja i Bergen (Lenke), men dåpen hjelper oss vel ikkje noko på veg, eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg for nytt innlegg her! Eg hadde ikkje lagt merke til at dei framstilte seg som mann og kone, men gifte var dei nok ikkje, for då Marie gifte seg i Mariakyrkja i 1907 (Lenke), var det hennar første ekteskap...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.