Gå til innhold
Arkivverket

[#55770] Mads Dankertson Næs, fødd Gaular 1865 - barnefar Bergen 1903 - kvar vart han av?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Mads Dankertson Næs, fødd i Gaular 14.10.1865, var i 1900 ugift jatrnbanearbeidar busett på Myrdalsleite i Aurland. So fekk han 25.3.1903 ei dotter i Bergen, Anne Marie Smedegaard (eller Næs?).Er det nokon med lokal kunnskap i Gaular som kan fortelja meg noko om lagnaden til denne Mads.Eg er elles òg på leiting etter opplysningar om dotteri Anne Marie. Ho døydde før 1924 utan å etterlata seg born...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Under bruk 1 på Nes (Nigarden) - Sønn av Dankert Olsson og hustru Olina Monsdotter; Mads f. 1865, vigd 1903 med Karoline Kolbeinsdotter Hetle, død 1940 på Hetleøyane.Kilde: Bygdebok for Gaular, band 4, Viksdalen sokn.Mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne for kjapt og godt svar!Kan du fortelja meg kva YRKE Mads hadde, og er Hetløyane eit bruk? I so fall fråskild kva gard?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Plassen Hetleøyna er skrevet som bruk 2 under gården Hetle, skilt ut fra bruk 1 i 1862. Noe yrke er ikke nevnt, men han satt med dette bruket fra 1908 til 1935 da eldste sønnen overtok, så jeg vil anta at han var gårdbruker. Det er nevnt 3 felles barn etter Mads og Karoline.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jau, Kjellaug, det stemmer at du har funne rette Marie, men diverre er dotteri ikkje nemnd i dødsmeldingi hennar, so truleg døydde ho ugift før den tidi...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.