Gå til innhold
Arkivverket

[#55772] Etterkommere av Anton Edvard Kristiansen Råkvåg Stjørna.


Gjest Wenche Tørres
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Tørres

Hei noe som vil dele noe med meg? Etterkommere etter barn av Anton Edvard f. 6-4-1842. 1 barn med Anne Martha Mausund?....Anna Maria f.2-5-1868, 1 ektesk: Gurina Sagen...Barn: Gunda Emilie f.16-7-1871, Berntine Kristine f. 14-3-1873, døde tidlig og er min oldemor. Elen Lovise f.4-9-1875, Jakob f.7-7-1877. Der har jeg funnet 8 barn i Norges bebyggelse. 2 ektesk: Anna Sæter...Barn: Anna Maria f. 22-2-1880, Odin f. 4-7-1882, Hans f. 14-10-1884 Håper noen hvet noe mere og kan sende meg på rett lei.Wenche Tørres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvard Bragstad

Jeg kan hjelpe deg med etterkommere etter Gusta Emilie (ikke Gunda som du har skrevet), 1871-1951.Jakob er forøvrig barn i Antons 3. ekteskap.Send en epost til meg:hallvardbragstad(alfakrøll)gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Tørres

Hei. Gikk for fort denne gangen. Hadde jeg sett etter bedre hadde jeg sett hvor Jakob hørte hjemme. Hva hette egentlig mor til jakob? Anne Karlsd. Sæter fra Ervig? Ikke alle notater i kirkebøkene er like lette å forstå. wenche Tørres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.