Gå til innhold
Arkivverket

[#55794] Petra/Bernt Haug


Gjest Lisbeth Wangen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Wangen

Jeg forsto det etter å ha tittet på det igjen.Nå har jeg sendt en forespørsel til Texas om dette.Men får nok ikke svar med en gang.Men det skal da være mulig å finne Olia siden hun ikke reiser ut av Norge.Det virker som om de etter 1900 bare forsvinner.Eneste jeg vet er det hun fra Texas kan fortelle.Og det er lite om de som ble igjen.Bortsett fra min oldefar da.Selv om jeg ikke er helt sikker der heller.Bortsett fra at jeg vet han bodde i Sylling og var gift med min oldemor Inga.Når han døde og sånn vet jeg ikke.Men det er jo en helt annen historie.Får bare fortsette å lete etter mere om de som ikke reiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Oline ble født 3.5.1878.Bekreftet av damen fra Texas.Så da var det rett tvilling.Men hvor ble det av familien.Peder og Oline og Olia.Alle var fra Hedmark,men bodde altså i Oslo(Kristiania)år 1900.Har lett på DIS gravminner men finner ingen der.Heller ikke i kirkebøkene da jeg er usikker på hvem jeg skal lete i.Oslo har jo så mange bydeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.