Gå til innhold
Arkivverket

[#55812] Slekt frå Bergsøya,Gjemnes


Gjest Nils Tore Leivdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Nils Tore Leivdal

Gards og ættesoge for Bergsøya er ferdig i 'råkladd' Her er mange personar eg ikkje veit kvar dei kom frå,og enda fleire eg ikkje veit kvar dei vart av. Eg er viss på at det sit folk rundt om i landet som kan løyse mange av desse gåtene! Har du slekt frå Bergsøya/opplysningar/interesse av å få manuskladden? Send meg ein e-post og fortel kva matrikkelgard med underbruk du er interessert i. Det gjeld: Hjelkrem,Storvik med Måløy,Lillevik,Berge,Hjorten og Halset.Bind 7 av Gjemnesboka er ferdig og fortel om folk og gardar på Blakstad,Gjemnes og Høgset. Pris kr.650,- 715 sider. Kan tingast på Gjemnes kommune telefon 71291111. Helsing Nils Tore Leivdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stig Løchen Dragseth

Hei.Jeg har opphav fra Hjelkrem og kunne godt tenkt meg å se manuskladden. Har noe oversikt over etterslekta til Lars Olsen Hjelkrem født på Bergsøy 1846. Hvis jeg skal sende deg en mail må du legge ved mailadressa di!MvhStig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkild Knudsen

Jeg må bare benytte anledningen å spørre, ble de opplysningene om Blakstad, som kommer frem i tema 40013, tatt med i bygdebok nr 7 for Gjemnes? Og vites det eventuelt noe mere om opprinnelsen til Nils Andersen og Mildri Johnsdattert Blakstad?En er vel såvidt innom Berge på slutten av samme tema. Skal bli spennende å se hva som dukker opp om den gamle slekta på Berge. Slekta på berge vel er en av de mere kjente bondeslektene på Nordmøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Tore Leivdal

Slekt frå Bergsøya. I utvekslinga av opplysningar trur eg vi kan bruke vanleg e-mail. Send meg e-mailadresser. E-mail adressa mi er: ntor-le@online.no Takk for utvist interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.