Gå til innhold
Arkivverket
Gjest kjetil tufte

[#55825] Lovise Hansen Tufte (tuft?), født 1860

Recommended Posts

Gjest kjetil tufte

Jeg leter etter min oldemors gravsted. jeg vet hun ble født 28 januar 1860. Hun ble født i Jølster, Allmenningen ved Skei i Sogn. Ble gift i Bergen med Hans Hansen som ble født 2 februar 1856. Hennes pikenavn var Danielsdatter av folketellingen 1865. Jeg klarer ikke å finne ut når - hvor hun døde. Kan noen hjelpe meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidun Søbstad

Er dette henne i 1900? Enke med seks barn, hvor den yngste er bare et par år gammel. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=44&filnamn=f01301&gardpostnr=4899&personpostnr=22591&merk=22591#ovre>LenkeKan hun ha giftet seg igjen og hatt et annet etternavn da hun døde? Jeg har forsøkt å søke på gravminner på DIS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Johannessen

Se databasen over døde i Bergen 1912 - 1972, denne ligger på DA: Lovise Hansen Tufte død 3. juli 1916. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn-Anita Rysjedal

Herrejemini!!! Det var henne. Jeg har lett i måneder. Tusen takk!!! Hvordan fant du henne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Johannessen

Denne databasen ligger under skifter, den er såvidt jeg kjenner til basert på data fra Skifteretten, mens de øvrige dødsfallistene er basert på kirkebøkene og dekker de enkelte prestegjeld. Det kommer ikke frem av denne basen hvor hun bodde ved dødsfallet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive