Gå til innhold
Arkivverket

[#55825] Lovise Hansen Tufte (tuft?), født 1860


Gjest kjetil tufte
 Del

Recommended Posts

Gjest kjetil tufte

Jeg leter etter min oldemors gravsted. jeg vet hun ble født 28 januar 1860. Hun ble født i Jølster, Allmenningen ved Skei i Sogn. Ble gift i Bergen med Hans Hansen som ble født 2 februar 1856. Hennes pikenavn var Danielsdatter av folketellingen 1865. Jeg klarer ikke å finne ut når - hvor hun døde. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidun Søbstad

Er dette henne i 1900? Enke med seks barn, hvor den yngste er bare et par år gammel. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=44&filnamn=f01301&gardpostnr=4899&personpostnr=22591&merk=22591#ovre>LenkeKan hun ha giftet seg igjen og hatt et annet etternavn da hun døde? Jeg har forsøkt å søke på gravminner på DIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Denne databasen ligger under skifter, den er såvidt jeg kjenner til basert på data fra Skifteretten, mens de øvrige dødsfallistene er basert på kirkebøkene og dekker de enkelte prestegjeld. Det kommer ikke frem av denne basen hvor hun bodde ved dødsfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.