Gå til innhold
Arkivverket

[#55904] Tema fra nov. 2007 innimellom de fra 15. jan. 2008


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Hva skjer i debatten? Plutselig står det mange innlegg fra nov. 2007 midt innimellom dagens. Det har ikke kommet noen innlegg i disse fra 2007 som skulle tilsi at de skal stå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Forklaringen er at det var havnet rundt 20 innlegg i et skjult forum, som jeg først så i dag. Når jeg overførte disse til de synlige forumene la de seg inn kronologisk etter overføringstidspunkt, ikke etter det tidspunktet de ble skapt. Og hadde de blitt lagt der de var skrevet, så viulle de vært ganske usynlige. Nå har de en mulighet til å få svar, selv om svarene er forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig. Dette er innlegg som før har ligget i Brukerbatten så hvorfor havner de da i et skjult forum ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Noen har etterlyst sine usynlige tema, jfr f. eks. tema 55828 og 55632. Andre la inn sine spørsmål på ny, siden de ikke fant dem igjen i listene. Atter andre gjorde ikke noe annet enn å vente på svar som aldri kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er fleire som er kome inn i dette nye, sjlvopprett forumet. Einaste forklaring er at det finst ei lenkje til debattforumet ein eller annan staden med ein feil. Men no er bakdøra stengd så no er det berre dei offisielle fora det er råd å koma inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.