Gå til innhold
Arkivverket

[#55916] Hjelp til tyding av Klokkerbok


Gjest Unni Lauvås
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Lauvås

Takk skal du ha, da er det bare å begynne å lete der, blir vel vanskelig tenker jeg siden jeg ikke har noe mer å forholde meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

Takk Berit og Laila, nå har jeg noen flere knagger som jeg kan bruke for å finne han, har sjekket folketellingen for 1875 men har ikke klart å finne han der. Har sjekket innflyttet og døde på Utsira, men har ikke funnet han der enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Unni Lauvås

Trenger hjelp på ny, denne gangen er det navn på brudgom og hans far jeg ikke klarer og tyde. Gjelder brudepar nr. 3 i 1873, gift i sveen kirke 03.07, Guro Eivindsdtr Østvik gift med Harald d? Nagelsøn fra Skjold pr.gj. (?) Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

Guro Eivindsdtr Østvik er tremenning til min tippoldefar Even Anderson Løvås. Trenger derfor ikke flere opplysninger om Harald. Kun hvis noen sitter med etterkommere ;) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.